dinsdag 17 maart 2020

chatbox...


Liefste 6A,     
   
We hebben net een zeer POSITIEVE en erg ENTHOUSIASTE sportklassen achter de rug. We hebben daar van onze STERKSTE KANT laten zien. We hebben donderdagavond als klas een KNALOPTREDEN gegeven. We deden dit SAMEN!

Ik begrijp goed dat deze periode niet echt aangenaam of ideaal is. Maar we moeten er SAMEN het beste van maken. Ik zou het zelf niet leuk vinden indien ik jullie gewoon wat huiswerk zou meegeven. Daarom leek het me leuk om een klaschat te creëren waarin we wel nog op een leuke spontane manier contact kunnen houden met elkaar en elkaar goed kunnen HELPEN.  Weet goed dat dit echt wel een periode is waarin we elkaar hard nodig hebben…

Ik vind het heel erg jammer (zeker voor diegenen die dit positief gebruikten), dat er al zoveel gescholden werd, in naam van anderen gemene dingen werden getypt, ook in mijn  naam, ... Het lijkt me slimmer dat de klaschat voorlopig afgesloten wordt.

HEEL VEEL SUCCES met jullie werk!

Als er vragen zijn, kan je me nu altijd een e-mail sturen.

Groetjes,
Meester Pieter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten